سپیده ی عشق

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

سپیده ی عشق

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

می پرستمت

می دونی همه بهانه برای خوابیدنم تو هستی،

می دونی زود میخوابم تا زودتر تو خواب ببینمت ،

و باهات حرف بزنم .

اصلا می دونی چقدر باهات حرف می زنم.

می دونستی تازه فهمیدم عشق چیه زندگی چیه .

می دونستی با تو دوباره زنده شدم.
با خودم می گم پس تا حالا چی بودم .

باور کن وقتی با توام،

 حتی تمام سلولهای بدنم از بودن با تو عشق می ورزند .
می دونی لحظات با تو بودن چقدر دلنشینه.
مرغ عشقم دلخوشم به بودنت .

همین که هستی و با منی ،

مرغ عشقم زندگی تیره تارش ماله من،

 همه سرفرازی و عشق و امیدش ماله تو.
می دونی ستاره با همه زیباییهاش ،

وقتی میای کم می اره .
می دونستی تو بت و من بت پرست،
جوانه امید و آرزو ی من دوستت دارم و می پرستمت...

 

 

                                                      ؟!