سپیده ی عشق

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

سپیده ی عشق

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

دستت را به من بسپار

                                                                   

دستت را به من بسپار،

تا از گرمی آن وجودم را پر کنم .

گوشت را به من بسپار ،

تازمزمه عشق را در آن جاری کنم .

شانه ات را به من بسپار،

تا آن را تکیه گاه تنهایی ام کنم.

قلبت را به من بسپار ،

تا آن را در هاله ای از نور نگهداری کنم .

صدایت را به من بسپار ،

تا مهربانی ات را تدریس کنم .

چشم هایت را به من بسپار ،

تا تازگی های عشق را در آن پیدا کنم .

جسمت را به من بسپار ،

تا دمادم آنرا گلباران کنم .

همه را به من بسپار ،

تا معنی خواستن را یاد بگیرم .

و چگونه باحضور تو خود را باز یابم .

                           (ای کاشف موجودیت عشق ) 

 

                                                                    

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 30 آبان 1384 ساعت 03:05 ب.ظ http://397.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری وقت کردی به وبلاگ من سر بزن
بای...............

سلام
ممنون از اینکه با حضور سبز تون منو سرافراز کردید
خوشحال میشم که بازم به من سر بزنید

سهیل دوشنبه 30 آبان 1384 ساعت 03:24 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ وبلاگ با عشقی داری . لذت بردم . برات آرزوی موفقیت بیشتر دارم . وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن . نظرتم درباره تبادل لینک بگو . قربانت / سهیل

سلام
ممنون از این که من رو با حضور کرمت سرافراز کردی
در مورد تبادل لینک من نظرم مساعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد