سپیده ی عشق

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

سپیده ی عشق

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

حرف های نگفته

                 

                                                                              

دیروز را چون خیالی پندار ،

که گران بها ترین تجربه را به تو بخشیده و بس .

 امروز از خواب برخیز ،

و با فراموشی کابوس دیشب با خردمندی گام بردار .

 تجربه یگانه معلمی است ،

که نخست آزمون می گیرد و سپس تعلیم می دهد .

پس او را گران بهادان،

 و به جای افسوس از آن به نحوی شایسته بیاموز .

 

                                           

 

کسی در باد می خواند ،

تو را تا اوج می خواهم ،

برای ناز چشمانت ،

چه بی صبرانه می مانم ،

د لم تنگ است،

 و بی یادت در این غربت نمی مانم،

 تو هستی در وجود من،

تو را هرگز نمی رانم.

 

                                          

 

حرفهایی هست برای نگفتن ،

و ارزش عمیق هر کسی ،

به اندازه حرفهایی است که برای نگفتن دارد.

 و کتابهایی نیز هست برای ننوشتن،

 و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی ،

که باید قلم بکنم و دفتر را پاره کنم ،

و جلدش را به صاحبش پس دهم،

 و خود به کلبه ای بی در و پنجره ای بخزم ،

و کتابی را آغاز کنم که نباید نوشت؟!

 

 

                                         

 

                                                                                                

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد